Beth en louis vosmeijer wilbrink

Naam:
1868
Video’s:

Over ons

Louis en ik wonen samen in een fijn en gezellig huis ergens in noord-Nederland, wie er geweest is weet dat wel. We houden van reizen, sportief bezig zijn, zoals skiën, mountainbiken, racefietsen op de weg, kanoën, zeilen en trektochten maken op de trekkingfiets. Zwemmen in zee en bad, bergwandelen. Speedminton zo af en toe en tennissen wekelijks.  We genieten van de kleinkinderen die o.a. in de zomervakantie graag bij ons zijn. We houden van onze familie en zijn graag in hun gezelschap. Lezen, beeldhouwen, breien en tuinieren zijn hobby’s van Beth en stamboomonderzoek is de hobby van Louis buiten de sportieve bezigheden.

Over onze reis

We reizen van onze woonplaats naar Spanje, Mazarrón!

Bezochte landen

Wij hebben 21 landen (9%) bezocht:

Australië, België, Canada, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.