2023 We gaan weer op pad…

26 oktober 2023 - Jubbega, Nederland

Donderdag 26 oktober. Na een goede nachtrust beginnen de radertjes in mijn hoofd weer te werken. Over Erna gedroomd.. ze krijgt vandaag de tweede sessie chemo. Het houdt me bezig. Mijn zo dierbare ‘grote zus’. Vandaag de laatste voorbereidingen treffen voordat we weg kunnen. Expansievat is vanmorgen vervangen. Dat zul je altijd zien, dat er op het laatst nog iets stuk gaat. Dinsdag het motortje van de buitenspiegel nog vervangen. Zo nu alles klaar. Morgen nog de griepprik halen, uurtje slapen en vooruit met de 🐐. We hebben de buxusheg er nog uitgehaald en afgelopen weekend met hulp van buur Ron de beukenhaag geplant. Dat kon niet wachten tot het voorjaar. Nu is het weer netjes. Buur Eppie en Piet passen op ons huis en post. Zo dankbaar hiervoor. Gisteren nog naar Martijn geweest. Hij was niet fit. Zondag zagen we al dat hij wat flauw uit zijn oogjes keek. Ik vermoedde al dat hem wat scheelde. Maar tijdens de wandeling had hij wel schik. Luc en Wendy en de kids afgelopen zaterdag gedag gezegd. Mayke, Menno en de kids de week ervoor al. Gelukkig is er Whattsapp en FaceTime. Zo …. Nu maar weer verder met voorbereiden. Er is altijd nog veel te doen voordat je in de auto stapt. Dat kennen alle overwinteraars wel. Henk en Marijke, Cobie en Chris, Kitty en Frans zijn er al en Nel en Chris, Jannie en Lammert, Nolleke en Hans zijn onderweg. Jannie en Lammert komen vandaag aan. Ze zijn nu in een prachtig hotel in Elche. Daar vertoeven wij de een na laatste dag ook. Heerlijk even bijkomen van de reis voordat we het laatste stuk, kleine twee uurtjes, rijden. We kijken er naar uit om iedereen weer te zien. Jozef en Ineke blijven thuis. Ineke heeft ongelukje gehad en moet nog revalideren. Onze route gaat via Antwerpen, Parijs, daarover later meer. Lieve mensen, tot de volgende keer!

1. Anny:
    Goede reis.
  2. Nolleke:
    26 oktober 2023
    Lieve allebei, goede reis en geniet😘
  3. Cobie:
    26 oktober 2023
    Sterkte voor je zus, en jullie goeie reis en wees voorzichtig onderweg. Niet stoppen voor vreemden hé Beth gelijk je telefoon pakken en filmen dan zijn ze zo weg.🤭😋
    Tot ziens in Bolnuevo🥰
  4. Jannie:
    26 oktober 2023
    Goede reis en lekker genieten
  5. Tonnie en ad bos:
    26 oktober 2023
    Goede reis doe voor,ichtig en tot wederhorens ik ben nog tot half okt op de camping dan naar huis voor mijn oog operatie
  6. Eddy enAngely:
    26 oktober 2023
    Heel veel plezier allebei.We kijken uit naar jullie verhalen.Goede reis en blijf gezond!
  7. Frans & Marijke:
    26 oktober 2023
    Goede reis, we blijven jullie volgen.
    Diviértete alla . . . en blijf gezond!
  8. Beth en louis vosmeijer wilbrink:
    Dank je wel allemaal!
  9. Evert en Evelyn:
    26 oktober 2023
    Betty en Louis, ten overvloede wensen wij jullie ook een veilige reis ri Bolnuevo. Wij wensen jouw zus Erna een positieve chemokuur. Wij zijn 16 oktober op de camping aan gekomen en zijn al aardig op orde.😘👍
  10. Ineke.hoevenaar:
    26 oktober 2023
    Betty e Louis ,een goede veilige reis en een fijne vakantie .
    We gaan het echt missen dit jaar , maar hopelijk volgend jaar weer naar Bolnuevo.
    Sterkte met je Zus ,hopelijk komt t allemaal goed .
    Gr Jozef en Ineke .
  11. Mientjes Wilma:
    Hallo Beth en Louis

Wat leuk om van jullie te horen.
    Het wordt ook weer tijd om de zon op te zoeken, zijn er ook weer klaar mee, maar helaas moeten wij tot in het nieuwe jaar wachten.
    We gaan jullie dan ook waarschijnlijk weer zien.
    Voor jullie een hele goede en veilige reis en geniet van alles wat jullie weer mee gaan maken.
    Sterkte met je zus😢.

Lieve groetjes
  12. Beth en louis vosmeijer wilbrink:
    26 oktober 2023
    Dank jullie wel! Tot ziens!
  13. Geus en erna:
    Goede en veilige reis!
  14. Ron:
    Veel plezier, Goede reis
  15. Loes:
    26 oktober 2023
    Wat leuk van jullie te horen, een hele goede reis en we zullen het volgen
  16. Ineke.hoevenaar:
    27 oktober 2023
    Heel goede en veilige reis en geniet van je vakantie .
    Hopelijk zijn we er volgend jaar er ook weer.
    Sterkte met je Zus .

Gr Jozef en Ineke
  17. Janny Wilbrink:
    27 oktober 2023
    Dank voor de info. Wens jullie een goede reis met veel plezier.
  18. Febe:
    27 oktober 2023
    Weer prachtig verwoord. Hopelijk dat Martijn en zus Erna in een minder pijnlijke fase komen. Leef met je mee.
    Jullie in elk geval veel aangename warmte toegewenst en doe ze allen de groeten. Dit jaar moet ik helaas overslaan..... Groetjes, Febe XXX