Bolnuevo, Mazarron, Spanje heerlijke zon!

13 november 2015 - Jubbega, Nederland

Als je met de voorbereidingen bezig bent voor een langere vakantie, overwintering in Spanje, dan gaat er veel door je heen. Een poos de kinderen en kleinkinderen niet kunnen knuffelen, Martijn "overlaten". De buren die voor ons huis en post zorgen.... Maar het geeft je ook een dankbaar gevoel. Dat het kan en dat er goed gezorgd wordt voor je kind en het huis. Maar ik weet dat het goedkomt. De kleinkinderen zal ik het meest missen, maar gelukkig kunnen we skypen en mailen en appen. We zijn bijna zover. Nog de laatste dingen inpakken en morgen, zaterdag afscheid nemen van Martijn, de buren en dan gauw naar bed. Vrienden, fysio en familie heb ik al gedag gezegd. De bedoeling is dat we in de nacht wegrijden om zoveel mogelijk km te maken op de eerste dag. Dan laten we de regen en stevige wind achter ons. Het reisplan is klaar en de caravan is ingepakt op de laatste dingen na. Het huis is netjes en dat geeft een rustig gevoel. Martijn speelt nog wel veel door mijn hoofd, maar ik weet dat een goed team, ondersteund door gedreven professionals, alles in het werk zullen stellen om de zorg voor Martijn zo optimaal mogelijk te laten zijn.

Jaja, dan gaat er toch nog een zakje piepers mee voor onderweg en van alles  en nog wat, omdat we geen voorraad voor langere tijd in huis laat liggen. Dan maar beter meenemen en opmaken. Louis heeft zijn hobby ook ingepakt en kan op de locatie nog fijn verder met zijn zoektocht naar families. Ik heb een heleboel wol meegenomen, want Betty vriendin van fysio, heeft me geleerd om kabels te breien dus nu kan ik aan de slag.

De hagelbui van vanavond heeft nog een hoop blad van de eik en berken geblazen, maar dat laten we liggen. Het is een goede deken voor de winter voor de planten.  De Voice of Holland boeit me niet zo vanavond, dus zo meteen maar lekker onder de wol en goed slapen. Nog een woordje leggen van een potje Wordfeud met Luc, ( hij is vandaag 39 geworden ) Eef, Erna, Henk, Loes, Hans en Jos en dan is 13 november voorbij.

Lekker sliepe en moarn een noflike dei.

1. Cecile Groeskamp:
    13 november 2015
    Ik ben jaloers en lig te mokken onder een dekentje op de bank omdat ik het koud heb. Een keelpijn steekt de kop op. Krijg zondag 24 vriendin op visite...nog voor onze verjaardag. Morgen 4 taarten bakken. Maandag en dinsdag voor schoolse, tussen schoolse en ook nog na schoolse opvang. Ik kan maar 1 ding roepen en dat is HELLUP ik wil mee!!! Wens jullie een goede reis en veel zon, rust, gezelligheid etc toe
    XxxxWillem en Cecile
  2. Beth en louis vosmeijer wilbrink:
    13 november 2015
    Dank je wel lieve zus. Beterschap! En geniet van de kids als ze jouw lekkere taart opsnoepen. En als het niet gaat, de Hema heeft superlekkere taarten! Tot de volgende keer!
  3. Jos:
    14 november 2015
    ook ik wens jullie een goede reis en een fijne overwintering en vooral veel mooi warm weer. Wel ben ik benieuwd of jullie toch door Frankrijk gaan reizen en of jullie nog last zullen ondervinden van de toestand daar. Hoe dan ook veel plezier en een fijn verblijf.
    goede reis en tot volgend jaar.
    Liefs
    Jos, Erica, Iza en Josse
  4. Betty:
    15 november 2015
    wil jullie nog even een fijne reis wensen en een prachtige vakantie en mooi weer tot volgend jaar
    groetjes betty en gauke
  5. Erna:
    15 november 2015
    wij wensen jullie een goede en veilige reis en geniet in Spanje, wij zullen jullie volgen. Liefs Erna en Eef. x