Op weg naar de Pyreneeën

17 november 2015 - Heerenveen, Nederland

Jongens wat hebben we goed geslapen. Camping Montreal een stuk voor Toulouse was netjes. Nederlandse eigenaar uit Brabant. Lekker gesmuld van de macaroni met een wijntje en om 9.45 uur naar bed. Geen internet dus lezen  op de Ereader. Nee Betty nog niet aan het breien, daarvoor koet ik nog wat meer tijd hebben en uitgerust zijn. ;)

Lang geslapen tot 07.30 uur. De route naar de Pyreneeën is begonnen. Ecoroute door de velden met de caravan er achteraan gehobbeld, door pittoreske plaatsjes. Prachtig landschap en na een periode met mist, stralend weer. De temperatuur klimt naar 21 graden.  Het is een mooie route en we arriveren op de camping waar enkel Frans gesproken wordt, maar we redden ons prima. Internet kost nts voor een half uurtje, dus snel tikken dan lukt het nog. Morgen gaan we richting Zaragoza door de tunnel . Lieve mensen de tijd is om. Morgen vast weer een smeuiig verhaal. Hasta la vista! Bon nuit en lekker sliepe of in het Nederlands, goedenacht.

1. Betty:
    18 november 2015
    Geniet maar heerlijk van jullie vakantie en rust eerst maar lekker uit en het breien komt later wel.
    Wat zal dat heerlijk zijn een temperatuur van 21 graden ,hier regent en stormt het op dit moment.
    Een prettige reis verder