2021 Corona onder controle, we mogen weer reizen

5 oktober 2021 - Zuiderburen, Nederland

Dinsdagmiddag 5 oktober. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze trip naar Spanje. Het kan weer. Corona is onder controle.   Caravan en voortent zijn getest in september. We moeten een kraan vervangen en enkele doppen  voor op de stokken kopen. Verder geen problemen. Gelukkig. We zitten nu bij de Mazdadealer, de auto moet even voor een kleine beurt en update van de navigatie. Daarna nog naar Drachten, plastic wegbrengen en bij Veneboer een vloermat kopen. Voor onderweg wel zo lekker, want het kan 0 graden zijn als we door Frankrijk rijden en dan is het snachts wel koud in de caravan. We moeten de route nog bepalen, nog een tolbadge en vignet halen, dat kan als we in Drachten zijn bij de ANWB. Dan is dat maar vast voor elkaar. In en om huis is er nog genoeg te doen voor we weggaan. Lekker bezig zo. De weken voor we weggaan staan altijd in het teken van regelen, gedag zeggen en afspraken maken. Voor nu goed bezig! Tot de volgende keer!

1. Tonnie en ad bos:
    5 oktober 2021
    Wens jullie n hele fijne tijd underdog maar vooral in Spanje verwacht foto s van de wandeltochten gr ons
  2. Geus en erna:
    Leuk weer
    Volg jullie
  3. Ineke.hoevenaar:
    5 oktober 2021
    Ja weer een spannende tijd .wij zijn ook met de voorbereidingen bezig .
    Goede reis en tot ziens in Bolnuevo .kijken er weer naar uit ,weer l
    7 oktober 2021
    Veel plezier😍
  6. Evert en Evelyn:
    8 oktober 2021
    Leuk om zo weer op de hoogte te blijven. Wij wensen jullie een goede reis en veilige aankomst. We kijken er naar uit.
  7. Febe:
    11 oktober 2021
    Tot gauw en een goede veilige reis. Wij zullen de kaarten klaarleggen ;-)
  8. Beth:
    11 oktober 2021